Nekad Ayy WaZY | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? ayy.wazy

Vem var det som bannade dig? fiveguard

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-04 171045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen staff har bannat. Var inne i en butik och köpte ett kontrakt och han inte ens springa ut ur butiken innan jag blev bannad av fiveguard. Och enligt dig så är har jag vist aimbot som sagt har verkligen inte aimbot du får pc checka eller vad man gör men jag är oskyldig finns det något jag kan bevisa så du också tror det? För har aldrig rört aimbot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var och köpte kontrakt för att jag skulle byta import och 5 sekunder senare blev jag bannad av fiveguard jag fick svar på den förra ban överklagan att jag hade aimbot jag har precis snut och sagt upp mig och skulle köpa krim idag och har aldrig rört aimbot i mitt liv ni kan pc checka hela min dator mammas död jag var och köpte kontrakt som icke krim inga vapen och har aldrig som sagt rört aimbot lovar er alla i staff teamet pc checka eller vad ni vill. Svär på allt att jag inte har aimbot, ber lita på mig. ni kan också kolla logs allt jag säger stämmer har aldrig haft aimbot någonsin. lovar på allt jag har inte aimbot.ni får också checka mig om ni vill jag vill bara bevisa att jag inte har aimbot.ber lita på mig säger sanningen har aldrig använd aimbot ens svär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker fiveguard bannade mig felaktigt för har aldrig ens rört aimbot var som sagt att köpte ett kontrakt 2-3 sekunder innan han inte ens springa ut ur butiken så blev jag bannnad av fiveguard.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit ac bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var ju och köpte kontrakt kolla logs om ni vill och sen se någon sekund senare blev jag bannad har inte ens aimbot svär ni kan pc checka vad ni vill för är oskyldig jag ljuger inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? blev bannad jätte felaktig. Ber lita på mig jag har aldrig rört något fusk inom fivem eller ens något på min dator. Som sagt sa upp min polis har planerat att köpa gäng med vänner och chillade på den karaktären och byte import och så blev jag bannad har ingen användning för aimbot ens.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Ber dig lita på mig annars om du inte litar du får för mig att göra en pc Check vill bara visa att jag verkligen är oskyldig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka