Nekad ayy.wazy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? ayy.wazy

Vem var det som bannade dig? fiveguard

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ss.pngIMG_4274.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (bad min vän logga in på mitt steam och ser vad som står för han så står det att jag typ är ac bannad men de gör det inte för mig och blev bannad för en annan anledning och kom inte in efter det igen.Jag tog lite paus från fivem då mitt fivem fuckade och kom tillbks någon månad efter så kom jag in igen och blev bannad av bubblegum då jag lallade för jag tänkte inte på reglerna direkt var oseriös men kom aldrig in efter bannen blev bannad i en dag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (bad min vän logga in på mitt steam och ser vad som står för han så står det att jag typ är ac bannad men de gör det inte för mig och blev bannad för en annan anledning och kom inte in efter det igen.Jag tog lite paus från fivem då mitt fivem fuckade och kom tillbks någon månad efter så kom jag in igen och blev bannad av bubblegum då jag lallade för jag tänkte inte på reglerna direkt var oseriös men kom aldrig in efter bannen blev bannad i en dag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså första bannan med bubblegum är ju rätt och dagen då jag skulle bli unbannad så hade folk problem med att komma in så tänkte inte på det så speciellt så mycket. Dagar gick veckor och nu någon månad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit ac bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte lalla då när jag kom tillbaks annars vet jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka