Nekad ayy.wazy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? ayy.wazy

Vem var det som bannade dig? fiveguard

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-04 171045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen staff har bannat. Var inne i en butik och köpte ett kontrakt och han inte ens springa ut ur butiken innan jag blev bannad av fiveguard. Och enligt dig så är har jag vist aimbot som sagt har verkligen inte aimbot du får pc checka eller vad man gör men jag är oskyldig finns det något jag kan bevisa så du också tror det? För har aldrig rört aimbot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo för jätte länge sedan alltså hur långt som helst innan jag ens börja på unive så använde jag aimbot med mina vänner på engelska serverar vet ej om det är därför jag blev bannad men precis innan jag blev bannad var jag inne på unive utan aimbot eller något och köpte kontrakt han inte springa ut ur butiken så blev jag bannat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den kan vara rätt och den kan vara fel för har inte haft aimbot sen 2,5 årsedan så fattar inte varför jag skulle bli bannad av det idag men har inte använt aimbot sedan det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit ac bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte allt fusk har ju en konsekvens eller flera men tänkte inte så långt när liksom det var lockdown i skolan när det var covid så hade jag och mina vänner inget att göra så vi använde oss av aimbot och det och lalla sönder på amerikanska serverar och det men tänkte inte långvarigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag kmr inte använda mig av något sådant igen. Snälla det var tvär längesedan har lärt mig av det ber lita på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

@Philip320 @Limpis

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Ber 320 eller den som svarar det var tvär länge sedan som sagt de har inte används sedan dess och som sagt vill köra på unive och ha roligt med folk och kanske utveckla min rp på ett bra sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka