Nekad AymanZ9 | Whitelist ansökning [Jallajiiääpp]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AymanZ9

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198406737403/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aymann

Vad är ditt discord namn? Aymaaaan#5249

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung man med grymt hår och skägg som nyligen har anlänt i Multistaden och är väldigt nyfiken på att se hur allting fungerar. En stark ledartyp som gärna ser sig själv som polis eller andra yrken som kan gynna samhället och staden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har länge varit intresserad av att delta i RP och just på en svensk server då jag har hört väldigt positiva saker om detta gamemode och ser gärna mig själv vara delaktig i en rolig och seriös plattform.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den ser otroligt välplanerad ut och det är många timmar som har lagts ner på konstruktionen av denna server och jag vill jätte gärna vara delaktig och kunna rekommendera den till mina vänner.

Hur hittade du Multistaden? Min kusin berättade om servern och rekommenderade den starkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utveckla känslor som är nödvändiga för verkligheten samtidigt som jag har oerhört kul och utövar mina talanger inom rollspel och skådespeleri.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka