Accepterad AymanZ9 | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AymanZ9

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198406737403/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ayman

Vad är ditt discord namn? Aymaaaan#5249

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adjo Najjovic, en 26 årig man som nyligen anlänt i Multistaden och som just nu är arbetslös. Adjo är en riktig ledarskapsfigur och ser gärna sig själv som polis eller något annat yrke som kan gynna staden och ha en påverkan på dess invånare. Adjo känner ingen större rädsla för saker och ting utan tar gärna itu med saker själv, samtidigt som han är kapabel till att erhålla en stark teamkänsla med sina kollegor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tar RP väldigt seriöst och tycker att det är ett otroligt sätt att kunna kommunicera med andra människor, detta är min första gång som jag spelar RP då jag har hört väldigt mycket positivt om det förut och känner att jag själv vill vara med och delta. Jag kommer se till så att alla trivs bra på servern och att alla kan vara med och vara delaktiga i att ha kul och utveckla deras RP-kunskaper.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden ser ut som en väldigt intressant stad som det har lagts ner oerhört mycket tid och kärlek på. Det verkar som att ni har en seriös spelarbas och många som gör sitt bästa för att servern ska rulla på och att alla ska vara nöjda. Målet är att komma in som Whitelistad på denna server och få med mina vänner så att vi alla kan spela tillsammans och bidra till servern.

Hur hittade du Multistaden? På första sidan av FiveM och jag blev även rekommenderad att prova den av min kusin.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag tycker att hela tanken bakom RP är otroligt kul och ett väldigt bra initiativ. Mitt mål är att utveckla mitt rollspel och att bli bättre på det samtidigt som jag gärna vill vara med och bidra till större saker för servern senare och kunna se till så att alla har roligt och utvecklar deras rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka