Nekad aydar mohammed | Ban överklagan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aydar mohammed

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2174649126876349

Ditt Hex-ID: 11000011383f176

Vad är din discord tagg? Thomas Shelby♿#7059

Vem var det som bannade dig? realwolfz123

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inte den blekaste, jag stod och RPade med en ny individ som inte kunde någonting om RP och som ville köpa min bil och så blev jag bannad från ingen stanns

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på pirenparkeringen och RPade med en annan man som jag inte kännde och tänkte köra honom till en bilaffär eftersom han inte hade en bil. då erbjöd jag honom en bra deal på min bil som jag körde vilket var en saab för 90 000 som jag sålde till honom för 20 000kr. han tog erbjödandet och så swishar han mig 20 000kr. jag erbjöd honom bilen så billigt eftersom han var helt ny och inte hade några pengar. efter han swishar mig frågar jag efter hanns skostolek så jag kan skriva över bilen på honom men han visste inte vad skostorlek var och han hade ingen aning vad jag menade och han frågade hur han ser det. Jag själv minns när jag var helt ny till RP och inte visste hur man gjorde saker då visskade en man till mig att jag skulle använda musskel "esc" så det var det sag sa till den här killen. "använd muskel esc i vänsterarmen" och efter det blev jag bannad. jag fick inte göra klart bilaffären så nu såg det ut som att jag snodde pengar från en helt ny spelare och jag fick en bann på 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag antar att det var en rätt ban men jag visste inte vad jag skulle göra i det tillfället eftersom han hade ingen aning hur man gjorde och jag tyckte synd om honom och så lärde han sig men det var fel eftersom jag gick ooc vilket man inte får göra eftersom det ska vara RP och jag förklarade en knapp på tangentbordet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. den första bannen jag fick förtjänade jag och jag betädde mig som en idiot och sprang och försökte frita min kompis som hade blivigt skjuten av polisen. Men min andra ban vet jag inte varför jag blev bannad och jag har inte fått en anledning bara att det var ooc men jag hade aldrig gått ooc under hela kvällen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag absolut, jag hade kunnat förklara på ett annat sätt eller åtminstånde dragit undan honom från alla men jag tyckte synd om honom och ville hjälpa honom fort. jag hade kunnat hänvisa honom till den blå appen (DC) eller en massa andra knep och trix men jag valde att säga muskel esc och jag ångrar det och hade jag hamnat i samma situation så hade jag absolut gjort det på något snyggare sätt. (är det okej att skriva till honom på sms) (in game telefonen alltså)

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att inte nämna några tangentbordskanppar och att sköta situationer där nogon annan inte vet vad dem ska göra på ett snyggare sätt. dock trodde jag att det var okej att hänvisa till en knapp om man använde ordet musskel innan man nu vat jag att det inte är okej.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka