Accepterad Axxpy | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukaz

Vad är ditt discord namn? claxxpy

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Arzi som är uppväxt i Palestina. Hans personlighet är att han är snäll mot folk som e snälla mot honom, alltså respekterar han personer som respkterar honom, respekterar man ej han så gör han inte det tillbaka och han kan förlåta folk för sånt men kommer aldrig glömma vad folk gör mot honom. Men annars kan han va en bra person och smart inom många yrken. Han har hört mycket om kriminaliteten och därför är han intresserad av droger, vapen osv. Nu ska jag berätta om hans histora. Han hade en bra uppväxt tills hans pappa och mamma dog och då behövde han med sina 2 bröder flytta till Unive. Han va bara 7 år när han fick höra denna information, han va riktigt ledsen om dagarna och visste inte vad han skulle göra. Dagarna gick och Adam har inga pengar. Han valde ett beslut. Han ska gå den kriminella vägen. Han börjar med lite kriminella aktiviteter i de området han bor i och börjar hitta kontakter och kompisar i området, Han hittar många kontakter runt hela världen. Men de va en person som Adam skrev till. Denna personen bodde i staden Unive. Adam köper en biljett och åker dit. Nu har han landat i staden och är precis påväg till denna personen. Han har köpt en biljett taxi och är på väg till staden. Hans kompis står vid torget med en bil och väntar på Adam ska komma med taxin. Och köra runt staden och visa honom runt om staden osv då han vill flytta till staden Unive. Hans kompis har bott där länge och kan till staden darför ska han köra runt han vissa vad som finns och inte. Han var nu 19 år gammal och hade precis flyttat in till staden Unive. Han var glad över att flytta in. Han skulle äntligen få träffa sina kriminella kontakter som han hade velat träffa sen han va liten. Han gick och mötte upp killen som bodde i Unive. Han gick med sina två bröder. Hans bröder hade flyttat in med Adam. Adam skulle äntligen få veta vart blackmarket och drogställen. Han skulle äntligen få sin dröm i uppfyllelse. Adam var påväg till blackmarket men där möttes han av två poliser. De tog in honom på förhör och misstänkte honom för ett mord samt narkotikabrott. Han blev dömd som 21 åring i 5 år. Han är nu 26 och har precis kommit ut från fängelset och ingen vet vad som väntar.....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med Social RP. Jag skulle säga att jag är en relativ social person och är bra på att hålla konversationer om det är något jag brinner för vilket jag gör för FiveM. Jag har även spelat på en del andra servrar så som ortenwave, Nattstaden, Swepoint, Valon, Bryggeriet, Unive (för länge sen) och en den andra servrar Har knappt några bans. Just för att jag är en social Rpare jag lallar inte. Utöver detta så kommer jag bidra med bra rp nivå och bjuda in folk jag vet kan rpa. Jag kommer ta servern seriöst och visa hänsyn till alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte gå för vinst på scenarion hela tiden du kan till exempel låta snuten eller vad det nu än är ha en chans och inte bara gå för att vinna varje scenario utan ge alla en chans och det blir mycket roligare. det är inte heller kul att vinna varje scenario man är i utan att också förlora så blir rpn bnättre och mer realistisk.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag och kan skriva ner alla jag kan lite kortfattat. POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING. ————————————————- COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder. ————————————————- FEARRP innebär att man ska värna om sitt liv. t:ex om någon riktar vapen mot dig så ska du alltid värna om ditt liv och rollspela rädd. du ska ej springa därifån för då är största chansen att du blir skjuten ————————————————- sunt förnuft= man ska leva som på riktigt. man kan t:ex inte göra ett rån på morgonen och sen samma dag på kvällen ————————————————— NLR, innebär att man ifall man skulle avlida i ett scenario, så ska man ej komma ihåg något från det scenariot. ————————————————— copbait= Att skjuta meningslöst framför Polisen, ------------------------------------------- VDM= Att medvetet köra över andra spelare använda fordonet som ett vapen ------------------------------------------- RDM= Medvetet starta en konflikt döda någon utan anledning. ------------------------------------------- Metagaming= Information som erhållits utanför rollspel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag spelat på en del servrar som jag gav exempel på i ''Vad kan du bidra med till serverns RP?''

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kan tänka på.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka