Riktlinjer Axxpy | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axxpy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Lukaz

Vad heter du på discord? claxxpy

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Började nyss spela och har spelat här förut för jätte länge sen. men ska bara köra på denna nu och inte lämna då jag tycker detta är en rolig och bra rp server.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att ta in erfarna arbetare som är aktiva till att börja med. Sen kommer jag ta in folk som vill testa på som aldrig testat på. Såklart genom en intervju. Sen kommer jag mest troligtvis börja om med priserna och hålla försöka hålla det öppet hela dagarna så folk kan komma och försäkra sina bilar. Jag kommer antagligen fixa nya priser så att det nlir ett bra och rimligt pris så alla har en möjlighet att försäkra sina bilar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Trygghansa hela dagen idag och känner att jag utvecklats enormt och kan allt bra. jag har även jobbat som Trygghansa på andra servrar men såklart inte lika stora som denna server. Men jag har en del erfarenhet eftersom jag jobbat som Trygghansa ett par gånger.

Hur ofta kommer du vara inne? Det beror helt på ifall jag är ute men kommer MINST va inne 1-2 timmar om dagen men det är inte heller varje dag utan ibland kan det vara upp till 4 timmar och ibland 6 timmar det beror helt på hur min dag ser ut.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart vill ju utöka min rp nivå så gott som det går.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka