- Meddelanden
- 864
- Reaction score
- 120
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? govestreet pitseria
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? KZ#6547
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? 500timmar i över 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag skulle först kolla om det finns några bugs eller fel i yrket efter det så kommer jag börja ta intervjuer och jag ska vissa till alla anstäld hur det fungerar efter det så kommer jag fixa smarbeten några p-a som kan hjälpa till med anstälnigar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat i över 8 lagliga yrken jag har varit chef i rtj och p-a i falck, jönson jag har en hög rp nivå och jag kan mycket om hur man ska styra ett yrke fram. jag anser att jag är redo. jag vill bli chef för att det har funits mycket inaktivitet och mycket folk som är sugna på kebbab pizza jag vill utvekla yrket och göra att rpa nivån ska höjas jag vill även att det ska vara öppet mer och mera anställda och mer aktivitet. GS pitzzeria borde vara öppen mer föar att det är den ända resturangen som man kan rpa på med me och där folk kan rpa mer istälet för att åka till en npc och köpa mat i en resturang.
Hur ofta kommer du vara inne? måndag 15:00-00:00
tisdag 15:00-00:00
onsdag 15:00- 23:00
torsdag 15:20- 00:00
fredag 14:30- 01:00
lördag när jag vaknar -00:00
söndag 14:00-00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Kevin
Vad heter du på discord? KZ#6547
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? 500timmar i över 9 månader
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag skulle först kolla om det finns några bugs eller fel i yrket efter det så kommer jag börja ta intervjuer och jag ska vissa till alla anstäld hur det fungerar efter det så kommer jag fixa smarbeten några p-a som kan hjälpa till med anstälnigar
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat i över 8 lagliga yrken jag har varit chef i rtj och p-a i falck, jönson jag har en hög rp nivå och jag kan mycket om hur man ska styra ett yrke fram. jag anser att jag är redo. jag vill bli chef för att det har funits mycket inaktivitet och mycket folk som är sugna på kebbab pizza jag vill utvekla yrket och göra att rpa nivån ska höjas jag vill även att det ska vara öppet mer och mera anställda och mer aktivitet. GS pitzzeria borde vara öppen mer föar att det är den ända resturangen som man kan rpa på med me och där folk kan rpa mer istälet för att åka till en npc och köpa mat i en resturang.
Hur ofta kommer du vara inne? måndag 15:00-00:00
tisdag 15:00-00:00
onsdag 15:00- 23:00
torsdag 15:20- 00:00
fredag 14:30- 01:00
lördag när jag vaknar -00:00
söndag 14:00-00
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja