Nekad AXX | Ansökan till Servervakt [Stilsew.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.KZ

Aktiv Medlem
Meddelanden
864
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? KZ#6547

Ange ditt födelsedatum 23 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan, kommer hem kl 15:00 börjar spela kl 16:00 till klockan 00:00-01:00 sen gör jag och sover. Dessa tider kan variera mellan dagarna då det kan förekomma att jag nån dag kanske slutar tidigare eller senare. Jag brukar spela väldigt ofta då jag inte brukar gå ut lika mycket som förr och därför kommer jag ha tid att vara servervakt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) är inte bild men jag har blivit bannad 17 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakt ska kunna avlasta staffs arbete med mindre regelbrott så vi kan hjälpa till med det vi kan göra ! Jag skulle haft koll på lallare och folk som bryter mot reglerna, samt hjälpt nytt folk t.ex. skriver till dom att dom inte få har default kläder på sig, bannat folk som t.ex. snackar OOC in game, Som servervakt skulle jag kunna dv:a väck bilar som t.ex. buggar, en SV ska vara en bra förebild för alla spelare på servern, ha en hög rp nivå och kunna hantera beslut. En servervakt ska inte leta problem, utan en servervakt ska låta problemen komma självmant. Om någon bryter väldigt mycket regler eller gör grova regelbrott tar man ett klipp och skickar till en helper/rp ansvarig så de kan lösa en längre ban. Men som jag sa en Servervakt ska bara holla lite koll på alla man rpar med så de inte gör några regelbrott. om någon har begåt ett regelbrott, Så kan du kicka/svbanna dom och försklara vad de har gjort för fel, Något som kan förekomma ibland är att vissa abusar sina perms som t.ex att ha på toggleid i scenario bara för att vinna.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag är intresserad utav att bli servervakt och jag vet att jag passar som servervakt. Jag kan hjälpa till mycket i servern. Jag vill vara en hjälpande hand till alla på servern, Hjälpa alla staff, Hjälpa alla nya spelare på servern osv, Jag känner att jag är kapabel till att bli servervakt eftersom jag kan alla regler och brinner verkligen för unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption Är när du som servervakt använder dina perms på fel sätt, Som t.ex toggleid i scenario, Svbanna och kicka utan anledningar. det är t.ex om man bannar andra för att vinna scenario eller att kicka folk för sitt eget bästa. Abuse är om man använder toggleid i scenarion eller om man revivar sig själv eller ens kompis under pågående scenarion och så vidare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka