Accepterad AXX | Ansökan till Servervakt [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.KZ

Aktiv Medlem
Meddelanden
864
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad heter du på discord? KZ#6547

Ange ditt födelsedatum 23 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar 7:00 jag går till skolan sedan så slutar jag 15:00 jag går in i unive 17:00 tills 21:00 sedan så går jag och sover men i vardagar så börjara jag rpa 12:00 till 00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) är inte bild men jag har blivit bannad 17 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en sververvakt uppgift Är att hålla koll på servern. Ta hand om servern. Hjälpa alla medlemmar icke medlemmar och alla som spelar i serven. En SV vakt brukar också banna folk och kicka folk. Om till exempel en person lallar så brukar en tjuvjakt varna personen och om personen inte sluta så brukar de banna eller ge dem en kick. Man ska absolut inte leta efter. Regelbrott man ska låta regelbrotten komma till sig själv. En supermakt brukar alltid hjälpa till folk och höja RP nivån. Men också att se till att. Inga regelbrott. Händer i servern. De hjälper staffs med massa saker och de underlättar straffens jobb.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli så sv eftersom jag vill hjälpa alla i servern, men jag vill också få bort alla lallare från servern. Men inte bara det. Det jag har märkt det är att jättemånga. Har haft ett lågt RP på det sistone och jag har tänkt lite att det blir tjuvjakt igen. Eftersom jag vill att detta låga RP ska bli högre, till exempel genom att jag skrivit till personen att höja p nivå att göra det här i surfare där. Och så mer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara till exempel att man bannar någon utan någon anledning. Det kan också vara. Att om din kompis gör ett regelbrott framför dig och du som servat inte bannar honom bara för att din kompis. Är det av korruption, men det är ett korruption kan också vara till exempel. Man använder sina kommandon på ett fel sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka