Inaktuell Axos | Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axos

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
20
Typ av förslag: Annat

Berätta om ditt förslag Mitt förslag är att höja rp på dessa företag som kan reparera bilar osv. Just nu är det kanske tråkigt rp och dålig rp att anställda får ett sms om att en behöver hjälp någonstans och dom åker dit och bara reparerar bilen på nolltid. Jag tycker att man ska dra ut på det och kanske skicka in bilen till verkstaden och ta en koll på vad som igentligen har hänt och förlänga scenariot. Det blir bättre rp och samtidigt en bra rp nivå på det hela för jag tycker att det är en låg rp nivå på det just nu.

På vilket sätt är det en förbättring? Igenom att det blir bättre rp samt roligare för dom som jobbar på dessa företag

Länkar och annat material som visar förslaget: Nej

Senast ändrad:
-rep Bra idé, men alldeles för jobbigt. Man har tur om det kommer en Mekonom för de har så mycket att göra. Om man behövde bärga in bilar till verkstan och kolla på dem där så skulle knappt någon kunna få hjälp längre för alla Mekonomer skulle vara upptagna med att bärga bilar. I vissa scenarion skulle man göra såhär men inte alltid.

-rep Bra idé, men alldeles för jobbigt. Man har tur om det kommer en Mekonom för de har så mycket att göra. Om man behövde bärga in bilar till verkstan och kolla på dem där så skulle knappt någon kunna få hjälp längre för alla Mekonomer skulle vara upptagna med att bärga bilar. I vissa scenarion skulle man göra såhär men inte alltid.
Jo det förstår jag men det är ju såhär också att folk på servern vet inte hur man hanterar sina bilar ordentligt, dom för skylla sig själva om det tar lång tid för Mekonomen eller något annat företag att reparera och då kanske dom fattar att man kanske ska va lite mer försiktig med sitt körande.

Tillbaka