- Meddelanden
- 279
- Reaction score
- 20
Berätta om ditt förslag Mitt förslag är att inte vi tar in några mer kriminella på servern för att jag tycker det är för mycket kriminella på servern det enda jag ser när jag är inne på är kriminella med maskar. Det blir inte så jätte kul om hela servern består av kriminella spelare och kanske ta in lite mer karaktärer som håller allt vitt. Tillexempel är att neka dom som gör kriminell ansökningar och whitelist ansökningar för att bli kriminell. Är det bara jag som tycker att det är bara för många kriminella på servern just nu och kanske stänga det för tillfället bara för att minska det kriminella i staden.
Hur ska förslaget implementeras? Att folk håller med mig och kanske att folk på servern bestämmer sig att gå imot och säga åt att det är för mycket kriminellt på servern.
På vilket sätt är det en förbättring? Det förbättrar rpandet samt är det roligare för folk att rpa så inte man blir robbad direkt man går ut på vägarna. Det blir en förstärkad rp nivå samt en mycket roligare server att rpa på
Länkar och annat material som visar förslaget:
Hur ska förslaget implementeras? Att folk håller med mig och kanske att folk på servern bestämmer sig att gå imot och säga åt att det är för mycket kriminellt på servern.
På vilket sätt är det en förbättring? Det förbättrar rpandet samt är det roligare för folk att rpa så inte man blir robbad direkt man går ut på vägarna. Det blir en förstärkad rp nivå samt en mycket roligare server att rpa på
Länkar och annat material som visar förslaget: