Accepterad Axos | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axos

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/OgAxos/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Axos

Vad är din discord tagg? Axos#0001

Vem var det som bannade dig? Edvin

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mild ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag stog och snacka hur jag blev felaktig bannad från staden men på ett sätt som inte va ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och väntade på att Mekonomen skulle komma och hjälpa mig reparera bilen samt kommer det en kille som hade också problem med bilen så han stog och väntade med mig och vi stog och hade gött snack och prata om alla möjliga saker tills vi kommer till en punkt där vi snackar om hur staden är och jag frågade killen om han hade blevit utvisad från staden någon gång och han sa nej och han fråga mig och jag sa ja. Jag förklara hur jag blev utvisad typ såhär "jag har blevit utvisad från staden 1 gång förut men jag tog kontakt med kommunen och överklagade min utvisningen från staden och jag var välkommen igen" och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Adminen gjorde lite rätt i sitt jobb som gjorde sitt jobb men kanske inte behöver ta en 4 dagars istället kunde han kicka mig för att jag kanske ska tänka på det men istället fick jag ta imot en ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig ban tidigare så jag vet inte om den räknas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att inte snacka om det ämnet helt å hållet för att jag kände på mig att det gick lite för ooc men ändå inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte snacka om det ämnet alls IG

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top