Nekad Axos | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axos

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/OgAxos/

Ditt Hex-ID: 11000011bcba43a

Vad är din discord tagg? Axos#9061

Vem var det som bannade dig? Weed Langaren

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade en pistol på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner skulle åka upp mot sandy för att träffa på en annan vän men inna vi skulle åka så va vi inne i vårat motellrum där jag hittar en pistol droppad på marken så jag tar upp den för att jag ska ta med den till Sandy polisstationen för att jag hade en poliskaraktär och byta till den karaktären för att lägga in den i förrådet och sedan byta till den andra karaktären för att jag har ingen anledning att han den på mig men varför adminen banna mig var för att jag RÅKA skjuta med den när jag satt på min hoj och då hade han speccat mig och bannat mig efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det kanske va rätt att banna mig men jag hade ingen använding för den och tänkte bli av med den på det bästa sätt men jag hade skrevit med en annan admin och förklara vad som hände och han va ju med och specca för tydligen vad det två men den andra adminen han och banna mig när jag satt å skrev med den andra adminen så igentligen så va det lite felaktig för att jag inte skulle använda den på ett kriminellt sätt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft någon ban sedan innan men det har varit felaktiga bans så dom har blevit godkända och dom räknas inte som att jag har någon ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske kunde lämnat över pistolen på ett smidigare sätt kanske istället för att åka upp till sandy polisstationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka