Accepterad Axos | Ansökan till Servervakt [tosen20]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axos

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Axos#9061 | anksos.

Vad är ditt Hex:ID 11000011bcba43a

Ange ditt födelsedatum 17 Maj 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar alltid joina servern vid 6-7 tiden och sitter inne till max fem på morgonen under lov eller helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år snart tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger | 2021

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppdrag är att försöka hjälpa till på servern och kunna hantera problem samt försöka höja RPN på servern. Till exempel, om det finns en trasig bil som står mitt i vägen, eller om någon beter sig störande, kan servervakten ingripa genom att exempelvis ta bort bilen eller kasta ut personen. Servervakten ska ha uppsikt över servern och det som sker runtomkring, men det är inte deras uppgift att aktivt söka efter problem. Istället bör de låta problemen komma till dem. Servervakten ska även kunna fatta korrekta beslut och inte bara utföra kickar eller banningar för underhållningens skull. En servervakt bör alltid ta hand om servern. Om man behöver hjälp kan man exempelvis vända sig till kvalificerad personal, som har möjlighet att förlänga en avstängning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är intresserad av att bli servervakt eftersom jag tycker om att hjälpa till och har förmågan att fatta rätt beslut. Om det skulle finnas ett fordon som blockerar vägen skulle jag ingripa genom att flytta det eller, om jag ser någon som bryter mot reglerna, skulle jag utföra en kick eller svban. Men för att återgå till ämnet, jag önskar att bli servervakt eftersom jag känner att det skulle vara roligt att få mer ansvar och bidra till att påverka RPN på ett positivt sätt. Jag skulle också vilja ha mer ansvar inom RPN. Jag har tidigare varit servervakt flera gånger och på senare tid har jag märkt att det finns allt fler personer som inte reagerar på till exempel krockar eller andra regelbrott, och jag vill arbeta för att stoppa sådana beteenden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse inträffar till exempel när man utnyttjar sina privilegier för att öka sina chanser att vinna i ett scenario eller använder "toggle id revive" under eller utanför scenarier. Det är endast tillåtet att använda revive om man dör på grund av en bugg, någon som medvetet dödar dig eller på annat sätt stör dig, och det är inte tillåtet att banna vänner eller personer man gillar bara för att man inte vill att de ska konkurrera på servern. Det finns också de som tar chansen att använda verktyg som bara en servervakt har tillgång till för att vinna i scenarier eller andra situationer. Det är aldrig acceptabelt att kicka eller banna någon bara för att man vill vara först i en tävling eller vinna i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka