Accepterad Axos | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axos

Icke Medlem
Meddelanden
279
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Axos#9061

Ange ditt födelsedatum 17 Maj 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo det som fick mig att ansöka till medlemskap ansvarig är för att jag ser att det är många som vill bli en av medlemmarna på denna server. Jag vill hjälpa till på servern att få så många whitelistade personer på servern och samt sa Philip att dom sökte nya medlemskap ansvariga så jag kände att jag är den rätta personen för att ha rollen och hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag tycker att jag bör få rollen som medlemsansvarig är att jag först kommer att delta i servern och utveckla den genom att ge dig förslag på hur du kan göra servern bättre. Dessutom kommer jag att rekommendera vänner och sätta igång för att börja spela på servern eftersom jag tycker att det är riktigt bra. Dessutom kommer jag att göra mitt bästa för att utveckla servern så att den verkligen låter människor se den positiva sidan av servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att du bör respektera andra, vara omtänksam, visa andra att du bryr dig om dem, och du bör behålla en positiv attityd i alla situationer. Till exempel kan vissa spelare vara arga eller envisa på servern och försöka leda dem till att vara positiva genom att visa att servern faktiskt är bra och att skaparna och andra hjälpare på servern spenderar sin fritid på att skapa andra. mer intressant. Jag menar, du bör överväga och respektera andra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle kunna höja rp nivån, eftersom fler människor kan ha medlemsjobb och varje jobb har fler arbetare. Fler medlemmar kommer till servern och kommer med nya roliga scenarion.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem på servern så ska man veta exakt vad grundreglerna betyder samt veta vad som är rätt och fel. Man ska veta när man ska kontakta support och inte hoppa in i support direkt något litet händer för det ökar bara pressen hos support och slösar tid för dom som behöver verkligen den hjälpen dom behöver.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer kolla så fort jag har tid och kolla på dess ansökningar som kommer in. Vad jag menar med att när jag har tid är att jag har tid över när jag har gjort mina studier i skolan och sedan har tid över att kunna sitta framför datorn.

Hur ser din aktivitetet ut? Spelar typ varje dag för jag den mesta tiden framför datorn och är väldigt aktiv. Så varje dag skulle jag vilja säga att jag är inne.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nein

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka