Nekad Axoltl | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axoltl

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198813465312/

Ditt Hex-ID: 110000132dacae0

Vad är din discord tagg? Billy öhman#9666

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad för att min lille bror hade gjort fel han hade lallat och bliv straffad. Vi sitter på samma ip det var därför jag också blev bannad. Jag skriver en bann överklagan för jag gjorde inget och blev bannad. Min lille bror lovade mig att han aldrig skulle hamna i sådana onödiga konflikter igen och när han blir unbannad ska han bara hålla på med seriöst rp som mekonom. Han vet att han gjorde fel och blev väldigt ledsen när han insåg att han inte bara straffa sig själv för han kan inte jobba som mekonom på sin favorit server utan oss båda. Så jag hade blivit jätteglad om vi blev unbannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte sälja en bill på piren typ vid 8 sen när jag försökte komma online igen vid 11 snåret så stod det att jag har blivit banad i 7 dagar för lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för mig men inte min lille bror (^5 Cãrlos)

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad för RDM för att jag slog ner 3-2 killar. Jag blev bannad för lall men kommer inte ihåg direkt varför jag blev bannad för lall men det var då när jag var nybörjare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? min lille bror (^5 Cãrlos) kunde ha sprunget där ifrån istället för att spotta på han och inte starta bråk med han

Har du lärt dig någonting efter din ban? han har lärt sig att inte hålla på att lalla för Ingen anledning alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka