Accepterad Axis_Max | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198349150896/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? MuxerTuxer #0935

Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Max Deman han är 37 och är före detta kriminell har hjälpt extremt många i stan med små skänster men nu vill han hjälpa folk med större som han kan göra genom att försöka rädda sitt liv och bli "laglig" arbetare han vill kunna hjälpa och ta koll på stan så inget händer han vill kunna ha ett jobb han älskar och vill gå till dagligen som han trivs på han har haft en pappa som har haft problem och let mig in i detta liv i en annan stad som han har set upp till ganska mycket sen när han dog så ville Max stå upp till sin fars drömmar och gav sig på det kriminella och står här idag och ångrar sig och vill förbättra sitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här för jag tycker att den här servern är bra för de är så bra support/staffsjag tycker att ägaren jag ett jävligt bra jobb. Jag vill bli också bli medlem för den här servern är otroligt bra på rpa de är så många folk som vet hur man rpar och den är sjukt de har aldrig hänt mig innan att de är så många som vet och kan rpa, Jag vill också bli medlem för att jag tycker att de börjar bli tråkigt och bara köra runt med bilar och jag vill skaffa jobb och hjälpa folk. Har varit wl innan och så så vet hur allt funkar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat här innan och saknar alla minnen och det är ju Sveriges största server.

Hur hittade du Unive? Min kusin började spela här och jag fortsatte på det spåret.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är intresserad av alla "bilmöjligheterna" då bilar är mitt största intresse. Även att det är en seriös RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få jobb hos mekonomen så att jag kan hjälpa andra med deras bilar och få träffa på mycket trevligt folk på jobbet, om jag får jobb som mekaniker kommer det ofta att finnas en mekaniker inne både natt som dag för att jag spelar väldigt ofta och väldigt länge på nätterna. En dag vill jag få bygga min egen bil också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka