Nekad Axis_Max | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Användarnamn: Axis_Max

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Tjena,Jag skulle vilja ansöka till Vianor ägare

Vad heter du IRL? Jag heter Max Mathiasson

Hur gammal är du? Jag är tolv år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 300 på olika konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli ägare på vianor för att jag gillar att modda bilar sköta om företag och är en seriös modare jag har varit intresserad att vara det ett tag ansökte på förra också och hoppas till 100% att jag skulle kunna bli nu jag hänger mycket på vianor och är bra kompisar med folket där jag skulle vilja få igång vianor nu för att ingen har jobbat där och alla vill ju modda sina bilar så jag vill få vianor som det va innan när man kom dit så fanns det alltid någon där som kunde hjälpa en

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit bil intressarad länga och har varit annställd där innan och många kompisar som jobbat där jag kan prata med anställda om dom inte sköter sig och är en trevlig chef men kan också bli väldigt allvarlig om det behövs

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Max Deman och gillar bilar har haft många modade bilar men fick problem med ekonomin och var tvungen att sälja många han gillar att jobba och hänga på jobbet med sina anställda han är 30 år gammal och älskar att köra bil också

Hur ofta kommer du vara inne? 4-7 timmar om dagen men flera på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja klart jag skulle göra det

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej och har aldrig gjort och kommer aldrig göra heller

Har du läst våra Regler? Ja flera gånger

Vi har tyvär redan chef över vianor :)
Den är tyvär nekad, Låser & arkiverar

Tillbaka