Nekad Axis_Max | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? MuxerTuxer

Hur gammal är du? 07

Hur många timmar har du på Fivem? 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef för att jag vill att firman ska ha ett gott ryckte och aktiv arbetare och att den ska gå framåt. Jag vill göra så att firman funkar och går runt och inte har några lallare som arbetare som jag kan se nu ganska ofta där. Jag vill också att inte att folk ska klaga och på oss och. Jag vill komma någonstans med Max Deman visa att inget är omöjligt utveckla min karaktär bättre rp desto fler glada läppar.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på Gunillas och var erfaren försäljare eller vad det hette jag har också jobbat på Marja lisas och Lasses mc. Så jag vett hur man sköter jobbet och har varit biträdande och chef på några ställen innan. Jag vett hur menyn funkar. Vett även hur man driver företag till toppen av toppen så det går så bra som möjligt. ( har hjälpt en hel del på andra företag att komma igång)

Berskiv din karaktär? Jag spelar en karaktär som heter Max Deman . Max är en 30 årig kille född och uppvuxen i multistaden. Som individ är Max en väldigt trevlig, vänlig, engagerad och nyfiken person som tycker om att snacka och träffa nya människor. Han är redan en ganska omtyckt person av många i staden. Han är ute efter att skaffa sig ett stabilt och lönsamt jobb. Han är mycket intresserad av motorer och alla olika fordon. Max är rätt duktig med händerna och bryr sig inte om att bli smutsig då och då. Under hans fritid gillar han att åka runt och glida i bilar tillsammans med sina polare och köra socialt RP. Ibland kan han vara stökig eftersom att han växt upp i multistadens undervärld som han nu försöker ta sig ifrån och bli en vanlig svensson. Max är ny muckad och har tänkt på sina misstag.
Jag kommer att spela Max som karaktär med en självsäkerhet och drivande personlighet och försöka stärka hans personliga egenskaper. Jag vill inte spela Max som alla andra karaktärer utan göra något utstickande.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag spelar så mycket som möjligt oftast 4 timmar om dagen om inte mer men kan alltid nås på dc.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jajamen såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jajamen

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka