Nekad Axis_Max | Chef-jobb ansökan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Användarnamn: Axis_Max

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Max Mathiasson

Hur gammal är du? Jag är tolv år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 350 på olika konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på räddningstjänsten för att jag gillar att hjälpa folk och styra ett yrke framåt och anställa folk och hålla det vid liv jag har själv varit tveksam på räddningstjänsten imed dom inte varit så aktiva eller svarat på ett larm men inte kommit dit. Jag vill också bli chef för att jag är en aktiv människa och kan alltid nås på Discord

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade på räddningstjänsten innan men slutade pågrund av att jag hade ingen kollega som var online så jag bytte till Gunillas men är sugen på att gå tillbaka till räddningstjänsten och styra upp det

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Max deman och gillar att jobba och hänga med sina kollegor på jobbet han är typ aldrig hemma han brukar bara vara på jobbet ifall dom skulle behöva honom han gillar att köra bil och har alla körkort för hans pappa körde lastbil innan han gick bort i cancer. Han trivs med alla människor och tycker alla är lika mycket värda.Han är singel och vill inte ha tjej eller barn han är ganska sur och gillar att festa på fritiden han bryr sig inte om pengar eller sig själv så länge alla andra har det bra

Hur ofta kommer du vara inne? 4-7 timmar om dagen men flera på helger men kan alltid nås på discord om jag inte är i skolan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Tror du behöver utveckla Berskiv din karaktär?

MVH Samme
Wl-ansvarig

Öppen pm svarar snabbt

Lycka till!

Mvh Valentino
WL-Ansvarig på Multistaden!

Discord: Valentino#5995

Öppen Pm!

Snabba svar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka