Nekad Axis_Max | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Användarnamn: Axis_Max

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Tjena, Jag skulle vilja bli club mystery ägare

Vad heter du IRL? Jag heter Max Mathiasson

Hur gammal är du? Jag är tolv är gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 350 på olika konton

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli ägare på club mystery just för att jag vill få det till en trvlig plats där man kan komma och hänga och ha kul med sina polare och lära känna nya såklart på festerna som kommer hållas där jag gillar att hålla saker i liv och kommer vara online ofta

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan festa och hålla fester på kvällar jag organiserar och är schyst mot alla som kommer in på fester och som hänger där med sina polare och kompisar

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Max Deman han gillar att festa och dricka öl och sprit han gillar även bilar och är en väldigt trevlig människa och är lugn och sansad men kan bli arg och upprörd om det behövs men sen så lugnar han ner sig och fortsätter med det han gjorde han gillar att va på jobbet och med kollegor

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 4-5 timmar om dagen men på helger så fler

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej har aldrig gjort och kommer aldrig göra

Har du läst våra Regler? Ja varje dag innan jag går in så gör jag det Mvh Max

tjeena jag tror att de redan finns en men vi får vänta och se vad jobb-ansvariga säger

MVH Dippmannen123

Nekad. Vi har redan en chef på denna platsen. Tack för din ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka