Nekad Axis_Max | Ban överklagan[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Användarnamn: Axis_Max

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349150896/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tuxennn

Vad är din discord tagg? MuxerTuxer#0935

Vem var det som bannade dig? Vett inte imed jag är bannad från Dcn

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vett inte för jag är bannad från dcn

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade ut en discord server som var menad att man skulle kunna sitta och hänga i och lira med folk och träffa nya människor( skickade till alla på min friendlist) men efter någon dag så vart jag bannad från dcn och då ser jag att det är denna dicord som har blivit till en fiveM rp server och då fattar jag att det är därför jag är bannad så det var ju inte menninge natt skicka utt en annan rp server utan en discord där man kunde hänga och chilla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag satt i denna discord och hängde med folk och alla skickade den till alla på sin friendlist och då tänkte jag väll att jag gör samma sak och då gör jag det men senare så blev detta ju en rp server och jag lämnar typ den direkt men jag har ju fortfarande skickat denna till några staffs här och bli då bannad och då tänker jag att jaja jag rpar ändå inte för tillfället så om jag skulle komma tillbacka så gör jag en ansökan då och här är vi idag typ en månad efter denna händelse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo för att jag skickade ut denna discord server som blev en annan dc än vad jag hade trott trodde det bara skulle va en chill discord men detta blev ju en rp server och dr så väll Staffs detta och bannade mig vilket jag förstår imed det är en annan dc men jag hade ju inte tänkt göra reklam för en annan discord utan bara försöka få in mer folk i denna chill discord

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad från dcn men på fiveM för powergaming och combatlogg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vett inte imed när jag skickade ut den så var det ju en chill discord men blev en rp server men tänkt mig för att inte skickat ut den men ville bara få in flera personer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag inte skicka ut flera discords servrar och kolla upp vad som är tanken med en t.ex. en discord server innan jag gör något

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka