Nekad Axis_Max | Ban överklagan[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Användarnamn: Axis_Max

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349150896/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tuxennn

Vad är din discord tagg? MuxerTuxer#0935

Vem var det som bannade dig? Vett inte imed jag är bannad från Dcn

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För ett bra tagsen så skickade jag ut en discord server där man kan sitta och hänga och sånt men så bytte dom namn och skapa en fiveM server (vilket jag inte var medvenen om) Och denna server hade jag skickat utt till alla på min friend list så den skickades till några staff

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skicka ut en dc som var mennad till att typ sitta och hänga in och sånt men så blev det ju en fiveM server och då trodde dom att jag gjorde reklam om den men så var ju inte tanken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bjöd in alla på min friend list sen så ett tag efter så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det har nog skätt ett misförstånd men jag fattar deras beslut imed det var en discord som blev en rp server som jag inte visste vilket gör att dom valde att banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag ahr aldrig varit bannad från dcn men från server för combatlogg och poergaming tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte vallt att skicka ut denna dc men jag trodde inte det skulel bli en rp server utan en chill häng server med mycket personer och sånt

Har du lärt dig någonting efter din ban? AA att vara mer försiktigt vad jag skickar utt till folk men det har nog skätt ett mistförstånd här men jag fattar deras beslut till fullo

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka