Nekad Axis_Max | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349150896/

Ditt Hex-ID: 1100001172deab0 (Hex)

Vad är din discord tagg? MuxerTuxer#0935

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag vet inte riktigt men jag tror att min kusin skrev något olämpligt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Far att min kusin nämnde olämpliga grejer

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kusin sov över och jag har alltid haft tillit till honom fast när han satt vid min dator så frågade jag han vad han gjorde och då skrev han tydligen med Emilia och jag tänkte jaja fast när jag sedan vaknade på morgonen så var jag bannad och jag vet inte riktigt men jag kan gissa att det är något olämpligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förmodligen så är det en giltig ban i med han har en tendens att går över styr så inget är felaktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad en gång innan på dcn och då var det för att jag skickade ut dcs fast egentligen så var det bara en dc där skulle kunna hänga och ta det chill med polare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske haft lite mera koll på vad han gjorde men jag somnade och sedan har han vel gått över styr hely

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska lita på alla människor fast jag tycker ändå att jag ska kunna det fast man lär ju sig av sina misstag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka