Accepterad Axis_Max | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349150896/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tuxennn

Vad är din discord tagg? MuxerTuxer#0935

Vem var det som bannade dig? Valle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade säga medborgare 4 ingame till en kompis som skulle hoppa dit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hängde vid meth och plockade sedan kom en av våra kompisar jag stog på taket jag hoppade ner och sa medborgare två sedan hoppade jag up igen och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och inte tänkte mig för och sa medborgare fyra ingame så det var en fullt giltig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming och sedan för suntförnuft( Bannade fel person) och combatlogg men det gjorde jag första dagen jag var i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle gjort det på ett snyggare sätt och inte bara sagt medborgare fyra kanske skulle skrivit pm till han istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska tänkta mig för hur jag uttalar mig så jag nästa gång skriver ett pm istället

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top