Nekad Axis_Max | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ange ditt födelsedatum 6 December 2007

Vad heter du på discord? MuxerTuxer

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Minst 5 timmar per dag på vardagarna och minst 7 timmar per dag på helger o lov

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 1 år tillbaka men har haft ett avbrot i mitten

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att förbättra miljön som finns i olika platser ifall någon till exempel bryter regler, säger saker OOC IG. Samt också göra rätt beslut när det kommer till att DVA bilar eller ifall man behöver banna någon individ för att hen bröt reglerna eller gjorde något som ej är tillåtet för att förbättra miljön omkring alla personer. Genom att visa att det faktiskt finns Servervakter inne kommer trollare veta av att inte hålla på vilket kommer förebygga att scenarion kommer att förstöras och att lallare får konsekvenser för deras beteende. Så i helhet skulle jag göra allt för att förbättra servern när det finns oseriösa spelare eller ifall någon till exempel buggar och behöver hjälp så kommer jag att finnas där för dessa individer.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig till att vilja bli servervakt på Unive är att jag gillar att hjälpa till med servrar så att dem får mindre lallare osv. Jag har ju spelat på unive så pass länge så jag märker att om jag blir servervakt så kan jag göra en liten skillnad och det kan innebära att jag får bort många lallare samt personer som inte har följt reglerna utan dem pratar ooc ig och så vidare. Vilket är sjukt störande och förstör rpn något enormt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag hade kunnat bidra stort genom att höja rp nivån så mycket jag kan och göra mitt bästa för att banna/kicka/dv när det behövs och göra mitt bästa för serverns skull. När jag hade bannat nån så hade jag skrivit anledningen till varför jag bannade personen vilket som gör att den lär sig efter sina misstag och hade inte gjort om det vilket hade gjort en stor skillnad till slut då dem flesta som jag hade bannat/kickat lärt sig reglerna vilket gör en stor skillnad.

Varför ska just du bli servervakt? Det som får mig till att vilja bli servervakt på Unive är att jag gillar att hjälpa till med servrar så att dem får mindre lallare osv. Jag har ju spelat på unive så pass länge så jag märker att om jag blir servervakt så kan jag göra en liten skillnad och det kan innebära att jag får bort många lallare samt personer som inte har följt reglerna utan dem pratar ooc ig och så vidare. Vilket är sjukt störande och förstör rpn något enormt.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har spelat på Unive så pass länge nu och jag känner att jag vill ta mer ansvar och kunna göra en skillnad även fast det inte kommer att vara en så stor skillnad kommer det fortfarande att göra så att andra kan ha kul och kunna ha en bra, rolig och på flytande rp utan att små fel eller andra personer som inte kan bete sig komma i vägen för att kunna ha kul.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [ID] /svban [ID] [anledning] /kick [ID] [andledning] /who [ID] /dv /togglename/ /bring [ID] /skin [ID]

Är du whitelistad på serven? Jajamen

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja nån gågng men någon felaktigt där vi missförståt varandra

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka