Accepterad Axis_Max | Ansök till whitelist ansvarig [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axis_Max

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Max mathiasson

Hur gammal är du? 2008-12-05

Vad heter du på discord? MuxerTuxer#0935

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Så ofta jag kan vilket är väldigt ofta så fort jag har ett tom rum så kommer jag kolla

Hur aktiv är du i discorden? Jag är i stort sätt inne 24/7 på dc. Har dc på min mobil också.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig för att kunna hjälpa till så mycket jag kan efter som att jag älskar att hjälpa till och göra personer glade t.ex att hjälpa till med detta och göra personer glada när dem kan känna att dem är en mer del av server och det lilla kan göra personer så glada och de gör mig också glad. För att också kunna hjälpa alla staffsen som finns och det kanske kan göra så att dem kan känna mindre stress en vad dem gör och de lilla vill jag gärna hjälpa till.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag har mycket tid över och då kan jag hjälpa till med detta och för att jag tycker det jobbet är extrem roligt arbete och ha utanför rpan det som också är roligt men att hjälpa till gör jag gärna så vill extrem gärna hjälpa till med detta och jag kommer ta det extrem seriöst och kommer hjälpa så fort jag ser att någon av wl ansvariga blir taggade så kommer jag för söka hjälpa till och kommer också ha extremt bra koll på forumet

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej absolut inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka