Nekad axiateus | Whitelist ansökning [AlenK] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axiateus

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/axiateus/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? chonk#3740

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. Nils Blom är en grabb på 22 år uppväxt i södra Stockholm, han hade en lätt uppväxt och hade det bra i skolan. Han blev trött på att bo i Stockholm och inte göra något, så han packa och drog till Multistaden för att få ett roligare liv.

Nils förra jobb var hos en mekaniker, han tyckte det var ett roligt jobb men med väldigt dålig lön. Han jobbade där i två år innan han flyttade till Multistaden

Han är väldigt intresserad av bilar eftersom hans far var en mekaniker, han tyckte alltid det var roligt att följa med ditt och hjälpa till. Han gillade även att åka till t ex bilträffar och andra event för att få titta på olika bilar.
Hans drömjobb är att bli chef för en bilförsäljare som säljer exotiska bilar

Han är ofta väldigt glad, hans vänner skulle beskriva honom som en väldigt omtänksam person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag kan hjälpa med att få multistaden till en roligare stad med roliga scenarion. Jag vill även bli whitelistad för att kunna utveckla min roleplay och få tillgång till bättre och roligare jobb. Jag kommer även kunna hjälpa nya folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna bli mer seriös med mitt roleplay, få ett mer seriöst jobb så jag kan bidra mer till servern. Jag tycker att Multistaden är en välidigt bra server med bra support och roliga folk att spela med. Jag vill kunna vara med i servern på ett mer seriöst sätt för då kan jag bidra till mer roliga scenarion

Hur hittade du Multistaden? Genom en vän som tipsade mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att utveckla mitt egna roleyplayande och att ha kul med alla på Multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället, andra servrar känns för oseriösa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka