Nekad axgi | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axgi

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Gidlund

Vad är ditt discord namn? axgi#7045

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Ostkrok, han är 22 år gammal och är född år 2001. Göran har ett ganska udda efternamn då han ursprungligen är från Finland men föddes i Sverige. Görans far är från Finland medans hans mamma är ifrån Sverige. Göran har samma efternamn som sin far. Göran har under hela sitt liv bott i Sverige och pratat Svenska.
Göran blir väldigt lätt iriterrad om någon är elak mot han, under hela Görans liv så har han haft svårt att kontrollera sina känslor. Detta har bidragit till många slagsmål då Göran blir alldeles för arg och impulsiv. Men han är även en väldigt glad kille som älskar att vara med sina polare och familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en seriös och mogen rp på hög nivå, alltså att jag följer reglerna och gör så att unive kan utvecklas på ett så bra sätt som möjligt, både som en community och en rp server. Jag vill att alla ska kunna trivas på unive och ha en bra och rolig upplevelse då man spelar på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått det mesta, RDM innebär att man slår eller dödar folk utan någon anledning. Det kan vara att man hamnar i ett bråk och väljer att slå ihjäl personen istället för att lösa problemet med att prata. COPBAIT är när man försöker att få polisens uppmärksamhet, det kan vara att man åker förbi polisen och pekar finger eller att man står vid ett rött ljus med en polis och kör mott rött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är väldigt ny till rollspel men är väldigt sugen på att förbättra mina kunskaper och erfarenhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka