Nekad AxelX007 | Medlem ansökning [cr0zz], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AxelX007

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/nqw-dbmm/fmqcpkpf

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? AxeleX007

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag rollspelar som om jag är 25 i spelet och har en ung kropp. Min karaktär är en mycket trevlig karaktär men kan både vara åt andra sidan mycket otrevlig ifall folk inte ger respekt för den jag är. När nån har triggat mig/ gjort mig sur så kan jag få ett utbrott och göra något dumt. Jag är en person som är väldigt kär i gamla bilar fast jag gillar ändå väldigt mycket nya fina bilar men jag har mycket respekt för gamla bilar. Jag är en väldigt öppen person och jag skämtar mycket och säger roliga saker. Jag är väldigt snäll och trevlig när jag pratar med personer. Jag är också väldigt seriös. Jag jobbar väldigt mycket på jobben jag är på. Jag jobbar mycket för det är roligt. Jobbar inte för pengar. Jag jobbar för att det är kul!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tror jag kommer bidra med positivitet och med bra förnufta scenarior.Jag har bra inlevelse i moment och är bra på att reagera i scenarion (FearRP och ledsen, aggresiv eller riktigt arg. Kan alla FailRP regler och vet vad allt betyder.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill mestadels bli whitelistad pga att jag vill visa mitt intresse att jag kan spela seriös RP på eran server genom att skicka in en Whitelist ansökan. jag älskar rp och tycker att de är svin kul. De är en rolig plats för mig och mina vänner istället för att vara ute och röja runt i stan så har vi hittat en plats som vi gillar och bli underhållad. För jag har letat efter en bra roleplay server och råkade hitta denna av slump som jag har läst igenom om och den verkar bra. Jag vill även lära känna nya folk och få en bra roleplay värld och ert community verkar trevligt! Genom mina vänner.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skapa många nya vänner!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag har bara spelat på Unive.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top