Nekad Axelsvensson | Ban Överklagan [DGN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsvensson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: //steamcommunity.com/profiles/flame09

Ditt Hex-ID: 1100001010b9330

Vad är din discord tagg? CookieEater#7771

Vem var det som bannade dig? qsuthy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-04 092534.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För grov vdm då det inte var jag som spleade utan min brosha när jag var iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte där eftersom min brosha spelade fast jag kom hem och skulle börja spela fast då fick jag en p ban och vill att ni skulle titta på detta och kanske ge mig en till chans det var ju inte jag fast det var fortfarnde grov vdm och det förstår jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var jag som gjorde fel som lät min brosha spela fast jafg lät inte honom riktigt fast kommer börja säg tuill honom att han inte får röra min dator han blev själv ledsen och fick dåligt samvete efter han gjorde det så det kommer inte händ igen lovar!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare fast det var en felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt till min brosha att inte röra min dator ifall jag är iväg och inte har koll på honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen och ifall jag blir unbannad kommer jag verkligen skärpa till mig jag kommer som jag sa innan har jag redan pratat med min brosha och han kommer inte glöra det igen och jag håller vertkligen inte på med sånt har hänt att jag har blivit utsatt för grov vdm och vet hur det känns så jag kommer ändra på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår kommer inte hända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka