Nekad Axelsson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelsson

Medlem
Servervakt
Meddelanden
110
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197994161632

Ditt Hex-ID: 1100001020535e0

Vad är din discord tagg? axelsson4686

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-20 032602.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde mig av en tredjeparts mjukvcara vilket är högst otillåtet här på unive och jag har förstått det nu på fullatse allvar och det kommer inte ske igen och därför vill jag gärna ha en till chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inte hemma när det hände så exakt innan jag blev bannad vet jag inte vad som hände. Men när jag kom hem igen så var jag inte med i discorden eller nåt utan jag var fborta från allt och sen försökte jag ta kontakt med alla andra men det gick inte och jag behövde acceptera att jag inte skulle komma tillbaks på ett bra tag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag använde mig av tredjepartsmjukvaror vilket man inte får göra och det står klart o tydligt i reglerna men jag valde att ignorera det vilket inte kommer hända igen. Det har gått ett tag nu och jag har verkligen insett hur ovärt det var och det kommer inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 21 tidigare gånger men jag har också kört sedan 2022 men de flesta var liksom små fel och regler man inte kunde till 100% i början när man börja spela men sen har det också vart några felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte fuskat och köra som de flesta gjorde då och köra på ett ärligt sätt. Men det kommer inte hända igen har verkligen lärt mig av mina misstag

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig massor så vill bara komma tillbaka och rpa på ett så bra sätt som möjligt och aldrig bryta mot reglerna igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår!

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka