Accepterad Axelsson | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

San Andreas

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas

Ditt discordnamn: San Andreas#6035

Ange ditt födelsedatum 15 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag insåg när jag rpade dagligen var att alla har nästan exakt samma rp. Med det vill jag säga är att för det första ska jag försöka få folk att spendera mer tid på sin karaktär och bakrund. När jag var med i gänget maffian så gjorde jag en helt ny karaktär och övade på dialekt bara för att passa in i den kulturen. Men nu så inser jag att det är för få folk som har unika och kreativa gubbar. Men det är inte bara brist på kreativitet utan att dom flesta blir jätte lalliga när dom rpar och då förstar man ett helt scenario bara för att man inte själv orkar. Jag tycker att det är så tråkigt när man ser att andra folk försöker att rpa bra men man bemöter så dålig och lallig rp att man vill lämna. Lagnings rp tycker jag att man ska se lite extra mycket över för att vad jag har sett så lagar man saker som är helt absurda för den kraschen som har hänt eller att rpar med en /me och inte fler.
På den kriminella sidan trycker jag att det är för ensidigt, just nu vad jag vet så är det inget gäng som sticker ut utan dom flesta ser ganska lika ut(kör snabbt, kör med bilar som inte passar gängets kultur) att man helt ärligt inte bryr sig om vad för slags gäng man rpar som, utan man rpar bara som man har gjort hela tiden.

Den civila rp:n tycker jag är ganska okej vad jag har sett men det som kanske måste utvecklas är att man inte ser lagnings firmorna ute och jobbar lika mycket som innan. Vad det kan bero på är att i princip så har alla gäng lagning, jag anser att lagning till gäng så måste sitt gängs rp passa och att man har yttersta kunskaper om hur bilar fungerar och motor m.m

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? MÅN 14:00-20:00
TIS 14:50-20:00
ONS14:50-20:00
TORS-14:50-20:00
FRE 14:00-03-00
LÖR 12-03:00
SÖN 12-20:00
kan vara mer aktiv på mån till fredag på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive sen förra året vid sommaren tror jag, men jag har tagit några pauser.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff för 1 år sedan men jag avgick efter 2.5 veckor eftersom jag hade mycket i skolan. Men nu så är det snart lov och jag har typ inget i skolan så då kan jag sattsa mer på staffarbetet. Det jag kommer ihåg sen jag var staff var
/revive (id)
/noclip Du blir osynlig och kan flyga runt i ett osynligt läge, detta använder du dig av när du ska Specca folk.
/spec (id) Du blir i ett osynligt läge där du automatiskt följer efter och är i en Person. Du kan använda dig av olika knapp tryck för att se Deras inventory osv.
/specoff Du stänger av speccen och hamnar i vanlig Noclip
/freeze (id) Du fryser en Person, detta brukar man använda när man behöver se ID på en Person som sitter i T.e.x en bil.
/unfreeze (id) Du stoppar frysningen
/tpm Du sätter en Waypoint på kartan, sen skriver du /tpm, då kommer du TP'as till där din Waypoint var satt på kartan.
/setjob (id) (Jobb-Namn) (Roll/Rang) Du sätter en Persons Jobb på det specifika jobbet du valt i den specifika rangen du valt.
/addkey (namn) Detta ger dig en Nyckel till det specifika låset som du valt.
/clearinventory (id) Du rensar en specifik Persons inventory.
/givemoney (id) Detta spawnar in en viss summa pengar till en specifik Person.
/giveitem (id) (namn) Du ger ett specifikt föremål till en specifik Person
/giveweapon (id) (namn) Du ger ett specifikt vapen till en specifik Person.
/banhistory (Hex-id) Du ser Ban-Historiken på en viss spelare.
/v (namn) Detta spawnar in en Specifik bil som du valt.
/announce (meddelande) Detta annonserar ett Meddelande där hela Servern ser vad det står.
/dv Detta tar bort närvarande fordon.
/kick (id) (anledning) Du sparkar ut en person ifrån servern av den specifika anledningen du valt.
/svban (id) (anledning) Du bannar en person i 60 minuter i den specifika anledningen du valt.
/ban (id) (dagar) (anledning) Du bannar en Person antalet dagar du valt av den specifika anledningen du valt. Du kan banna i en halv dag igenom att skriva 0,5 på dagar.
/unban (Hex-id) Du unbannar en Person.
/search (Steamnamn) Du ser Hex-Id't på en Person. Ifall en Person har Combat-Loggat så kan du använda detta för att få Hex id och sedan banna denna Person igenom att använda dig av /banoffline.
/banoffline (Hex-id) (Dagar) (Anledning) Du bannar en Person som är Offline i antalet Dagar du valt av den Specifika anledningen du valt.
/toggleid Du ser Id på Personer över deras huvuden.
/togglename Du ser Steam-Namnet på Personer över deras huvuden
/bring (id) Du drar en Person till dig
/goto (id) Du går till en Person
/sc för att skriva i Staff chatten
/sv för att skriva i SV chatten
/m (id) du skriver till en person
/who (id) för att se om personen T.ex. är Medlem och Krim
/skin (id) för att ge ID:et en Klädmeny

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka