Nekad axelsixn | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

axelsixn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Hävelid

Vad är ditt discord namn? _ahyr

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2009

Berätta om din karaktär. Lasse Larsson, 25 år gammal, Kommer från utlandet, gillar att hänga med vänner och chilla i stan, han är glad nästan hela tiden men pratar lite dålig svenska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i en liten stund men tycker att jag rpar väldigt bra! och så jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. eftersom att min brorsa lärde mig hur man gjorde ( han har rpat i ungefär 4 år ) Jag vill jobba på en bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man förlorar / vinner någonting ska man alltid vara snäll.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att vara Kriminell : Som Kriminell ska du i grunden vara diskret. Ifall du är med i ett gäng ska du hålla dig till gängets kultur. När du ägnar dig åt Kriminella aktiviteter ska mask vara på. FiveM Servern Random deathmatch : Definition: Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Exempel: Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll mot alla och vill ha en rolig upplevelse när jag och alla andra spelar på Unive!

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning samt motpartens vinst i ett scenario.
Du kan ansöka igen EFTER 9/1 23:30. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka