Accepterad AxelRasmusson | Medlem ansökning [Emnez] [Atro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AxelRasmusson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? PapaJerian.#2016

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bertil Johansson . Han föddes i Vinewood Hills i ett fint stort hus. Hans pappa var väldigt taskig mot Bertil och mot sin fru, Frida. Huset var målat i en fin blå färg som nästan såg ut som himlen på en sommardag. De hade också ett stort uterum med några soffor i. Bertil spenderade mycket tid där. Han sprang alltid dit när han gömde sig för sin pappa.
Det var hans pappa, Zalan som betalde för allting, han var VD på ett framgångsrikt finansbolag. Därför kunde inte Bertil och hans mamma lämna honom så enkelt. Om de lämnade honom så skulle de antingen hamna på gatan eller i någon etta.
Några år senare så bestämde hans mamma sig för att hon inte orkade med Zalan längre. En dag så flydde Frida med Bertil. De bodde på gatan i en månad tills de äntligen hittade en lägenhet i LA. Bertil och hans mamma bodde där i två år tills Frida tyvärr gick bort i cancer. Bertil flyttade till en annan etta efter sin mammas död.
Bertil träffade en tjej som hette Elina och de flyttade ihop. Strax efter så blev Elina gravid och Bertil vill skaffa ett bra jobb och en stadig inkomst för att försörja sin nya familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till mer realistiskt och seriöst RP. Jag kan även bidra till roliga scenarion där alla har en chans att vinna. Jag hjälper också gärna nya spelare med RP:n så att alla på servern får en bättre upplevelse. Jag följer också reglerna och ser till så att andra personer också gör det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man inte bara spelar för sig själv och för att vinna utan att man också tänker på att de andra också ska kunna ha en chans i att vinna scenarion. Man ska alltså inte se sig själv som huvudkaraktären och att man ska komma ut med vinst i alla scenarion.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig och jag har också sett servern på sociala medier. Jag gillar även seriöst RP som också är realistiskt. Och där passar servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka