Accepterad AxelPreem | Medlem ansökning[snöviit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AxelPreem

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? preem67

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Henrik och är 34 år gammal och är född 19 Juni 1990, han är uppväxt i Stockholm och har bott där hela sitt liv. Han har haft en bra uppväxt med en familj som har haft bra med pengar och levt i överflöd nästan hela tiden. Han gick ut högstadiet med bra betyg och började gå ekonomi linjen, Karl är sugen på och bli fastighetsmäklare i staden Unive. Karl har ett stort intresse för bilar, då hans pappa ägde en bilfirma när han var lite yngre så han brukade vara med honom på jobbet ibland. Hans mamma har inte varit involverad i bilden jättemycket då hon har varit missbrukare en stor del av hans liv. Hans pappa slängde ut mamma när han var 7 år gammal. Karl förstod inte jätte mycket då eftersom han var väldigt ung. Men när han växte upp började han förstå varför hans mamma inte har varit så närvarande. Karl har också tänkt på och bli polis eller något liknande. För att försöka hindra folk från med att börja med droger som hans mamma och hjälpa folk innan det blir försent.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och skicklig roleplay!
'
Kan bidra med roliga scenarion vilket gör att personer kommer tycka det blir roligt och rollspela och försöka få mina vänner att börja rollspela hos er. Jag är inte lallig och blir inte arg bara för att jag förlorar ett scenario. Och om jag ser någon göra något fel kommer jag slänga iväg en /report direkt eller hoppa support vilket kanske bidrar till att man minskar med lallarna på servern. Jag kan skapa både " Kriminella och Lagliga " scenarion bra. Då jag har tillräckligt mycket med iq för att fatta att man ska köra som i verkligheten och inte lalla bort roleplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska köra för makt och pengar " Powergaming 2 "

Och framförallt att man ska skapa scenarion som blir roligt för båda parterna och inte bara tänka på att det ska bli roligt för en själv.

Sammanfattningsvis - Inte spela för att vinna scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått och läst serverns regler. Grundregeln inom roleplay är ju såklart att man ska spela med " Sunt Förnuft " vilket menas med att man ska tänka en extra gång innan man gör någonting, och tänka hade jag verkligen gjort det här i verkligheten. Sen Metagaming, vilket menas med att man tar information utanför Rp'n alltså grejer som inte karaktären har fått reda på ingame. Och sen " Fear RP " det handlar om att du ska värna om ditt liv, t.ex. om du blir hotad av 4 stycken och du är själv. Då kan du inte springa iväg eller börja veva mot de, då måste du värna om ditt liv och rollspela som att du är rädd och lyda vad de säger.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har spelat rollspel några gånger innan på min förra dator och då hade jag ett annat steamkonto & discord konto. Och sen har jag kollat rätt så mycket på " FiveM " Streamers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kille som gillar roleplay väldigt mycket och kommer verkligen gå in för att göra så bra roleplay så mycket.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter intervju, välkommen till Unive
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka