Nekad Axelmell | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelmell

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nrg_am/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Mellberg

Vad är ditt discord namn? nrg_am

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus Carlsson. Magnus är en 40 plussare som är väldigt intresserad av bilar och speciellt sportbilar. Han drömmer att en dag få ett jobb som kommer kunna driva honom till att få den drömbil han alltid velat ha och det livet han alltid har drömt om.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna hjälpa Community/unive till en bättre och roligare server att spela och rp:a på. Jag spelar med sunt förnuft och det tycker jag är väldigt viktigt när man role-playar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar att role-playa och åka runt med bilar. Jag tycker också att det är väldigt intressant att kunna leva ett liv i ett spel vilket jag uppskattar mycket.

Hur hittade du Unive? Via Cosmo_bt på twitch :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid vara så trevlig man kan mot dem man möter och alltid visa att man är en bra människa, detta tycker jag är viktigt för att välkomna nya personer till unive och driva servern framåt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli chef på något ställe och kunna styra och ställa för att jag älskar att prata med nöjda kunder och folk som kommer in.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nepp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka