Accepterad Axelmell | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axelmell

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nrg_am/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Mellberg

Vad är ditt discord namn? nrg_am

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt impulsiv på det sätt att han vill hitta på saker hela tiden, frågar någon mig om skjuts så ställer jag oftast upp om det finns platser. Min karaktär gillar bilar och är väldigt insatt i trimning av bilar och skulle drömma om att jobba på (vianor) eller (autoexperten). Min karaktär har väldigt mycket respekt för polisen då han alltid velat bli en polis tills hans intresse om bilar kom. Han har även mycket respekt för de kriminella i stan, detta är för att han en gång blev tagen utav ett gäng som "gisslan". Han har haft självmordstankar efter detta man han är på banan igen efter att sjukvården gjorde sitt jobb och placerade han på ett boende där han fick en rejäl "rehab".

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem på Unive är för att jag har varit inne i RP ett bra tag men inte direkt hittat en server just för mig innan Unive kom. Jag fattade intresse för servern direkt och älskade hur seriös den var och att man behövde vara whitelistad. Jag spelar med sunt förnuft och med fear RP. Fear RP tycker jag är väldigt viktigt då du har dessa mätare som visar om du är skadad, då tycker jag det är viktigt att man role-playar att man har ont.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Varför jag tycker Unive är så bra är för att det är en stor server vilket betyder inga (MPCs), då man vet när man kör förbi någon att det är en riktig spelare som sitter framför skärmen och spelar. Detta är även på ställen som: Mekonomen, auto och vianor. När man kör in där vet man att man kommer bli varmt bemött av de som jobbar där och det driver mig till att jag spelar mer och mer.

Hur hittade du Unive? Via Cosmo_bt på twitch :) Även vänner som tipsat och så :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Med mitt rollspel är mitt mål att folk ska känna igen mig som Magnus och inte som någon vanlig person. Jag vill bemöta alla varmt och vara så trevlig som möjligt. En stor del av rollspel är charm, och vad som i slutändan resulterar i många roliga och intressanta berättelser vilket just jag tycker är väldigt viktigt!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive att som sagt börja jobba på Auto eller vianor då jag är extremt interesserad utav bilar. Om detta inte skulle gå vägen så är mitt mål att vara så trevlig mot de jag möter på gatan och få de nya till Unive att bli varmt bemötta. Detta är extremt viktigt för att en server ska kunna växa och bli så seriös som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nepp!

Tillbaka