Nekad Axelmell | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelmell

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Mellberg

Ange ditt födelsedatum 16 Juli 2006

Vad heter du på discord? nrg_am#4743

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 4-5 timmar
Helger- 8-10 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle få chansen att bli servervakt hade jag gjort staden till bättre RP. Jag hade såklart fortsatt RPa som vanligt men att ha ett extra öga på folk som gör fel för att skydda servern från folk som lallar. Ifall jag ser någon som streamsnipar, powergamear, meta gamear eller liknande så har jag /kick att använda. Men då måste jag vara helt säker på att jag har rätt att kicka honom och att jag vet att jag gör rätt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag gillar att göra ställen till en bättre plats i detta fallet unive, jag kommer bidra till att RPn kommer utvecklas och jag ska se till att ingen lallar för dom har ingen rätt att befinna sig i staden. Detta gäller alla andra regler också inte bara lall. Jag har en annan sak som jag skulle vilja ta aupp om servervakt. Ibland dör man av dsync eller glitches. Då kan man skriva /revive för att reviva sig då det kan ta tid för trainees att komma dit men det är fullt förstårligt och jag fattar hur mycket dem gör.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Som sagt, hjälpa folk om dem blir utsatta för lall eller annat t.ex. copbait eller liknande. Om jag blir servervakt så kommer jag inte abusa det, jag kommer bara ha ett extra öga på folk som inte sköter sig i staden. Jag vill se till att alla sköter sig och att alla har så bra RP nivå som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att bidra till att lösa små problem som sker i staden. Detta tycker jag är bra med servervakt så att trainees kan göra de större problemen. Men jag kommer ju som sagt fortsätta spela som vanligt och RPa som vanligt för det är det roligaste jag vet. En annan anledning varför just jag ska bli servervakt är för att jag är aktiv väldigt ofta och när jag väl är inne på min dator så spelar jag unive. Någon bra egenskap jag har är att jag kan reglerna väldigt bra nästan utantill så det är en självklarhet om jag tycker att det är bann eller inte om jag ser någon som görr fel i staden.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att göra så att staden har hög RP och visa folk som är nya att det ska vara seriös rp. Jag har själv varit ny och man vet inte riktigt vad som är rätt och fel. Men folk har hjälpt mig till att bli bättre på RP och hur man ska agera i olika situationer.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) kicka ngn om de bryter mot någon regel. /svban (id) banna 1 timme om de brutit mot en grövre regel. /revive (id) reviva om någon dött av bugg eller liknande. /dv för att ta bort bil om den buggar eller så.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för power gaming och krim utan krimroll när jag inte haft medlemsskap, jag var ny och visste inte riktigt vad RP var. Även emote abuse men den överklagade jag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej absolut inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka