Accepterad Axell00 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axell00

Aktiv Medlem
Meddelanden
310
Reaction score
34
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? z1genare

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Persson 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam, ambitiös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född i västra stockholm, uppväxt i en medelklass familj med mamma, pappa och 2 syskon, båda äldre bröder. Mycket vänner och omtyckt av omgivningen. Framtidsplaner är att arbeta hårt och bli rik för att kunna pensionera sina föräldrar. Han planerar att satsa på ett schysst jobb inom ekonomibranschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och kreativ civil rp, har tidigare varit anställd på massor av olika jobb på servern, bland annat mekonomen som erfaren mekaniker, sc styling, dock endast en kortare period, har även varit polis på flera nivåer på tidigare servrar så jag har erfarenhet i rätt många olika aspekter av rp. Jag kommer även att bidra med rolig kriminell rp, som t.ex. husrån, bankrån, gisslandraman och biljakter, även gäng rp är något jag intresserar mig av.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för allas vinning, se till så att alla parter i ett scenario har rolig och har möjlighet att "vinna" scenariot. Man behöver inte alltid vinna ett krig/en biljakt, ibland förlorar man och då blir det roligare för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja asså jag har ju blivit bannad tidigare, främst lite suntförnuft bans då jag inte tänkt mig för innan jag gjort saker och därav fått konsekvenser av det, detta har jag lärt mig av och inte gjort om.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM = vehicle death match, kör inte på folk med bilen, RDM samma koncept men med vapen eller till hands, döda inte folk utan anledning, PG, RPa på skador, krockar du med bilen så ska din karaktär få ont, precis som i verkliga livet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit staff 3 gånger tidigare och har spelat på servern sen 2022 så är inte ny på servern och kan alla regler och hur allt fungerar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka