Nekad Axell00 | Ban Överklagan [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axell00

Aktiv Medlem
Meddelanden
310
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818138425/

Ditt Hex-ID: 110000133221939

Vad är din discord tagg? Axell00_

Vem var det som bannade dig? Mattsson1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-27 215607.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag valde att emote abusa genom att ragdolla när jag grävde påskägg för import tävlingen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag deltog i tävlingen om att ta mest påskägg och var då på golfbanan och tog ägg. Jag insåg dock efter ett tag att det var fysiskt omöjligt att slå de som låg så högt upp då de redan hade 700+ efter 30 min. Efter att jag då räknat lite så såg jag att dem skulle behöva ta 20+ per minut, vilket inte är möjligt. Jag såg folk som klickade u när de letade ägg och dem ställde sig upp mycket snabbare än vad jag gjorde. Jag trodde därför att det var tillåtet eller att det inte gjorde något då jag såg så många göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte fel. Det jag gjorde räknas som emote/bugg abuse och ska inte användas för att ge en orättvis fördel jämfört med andra som inte gör detta. Enda anledningen till att jag gjorde detta var för att jag såg flera andra göra det och att jag insåg att dem som hade mest också måste gjort det, då de fick otroliga summor väldigt snabbt. Jag ångrar mig dock grovt att jag gjorde detta, jag borde självfallet följt reglerna istället då jag absolut inte vill bli bannad för en sån här självklar grej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad några gånger tidigare, dock endast milda bans som jag inte heller upprepat igen, då jag tänkt efter noga efter de gånger jag blivit bannad och sedan insett vad jag gjort för fel och därav inte gjort om dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte göra en sådan dum grej som att emote abusa bara för att vinna ett pris. Det ger en fördel för min gynning och är inte rättvist mot dem som gör på korrekt sätt. Jag borde inte alls ha gjort det och borde istället plockat som vanligt så att alla hade samma chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, som jag nämnde tidigare så ångrar jag mig självklart att jag gjorde detta, inte bara för att jag blev bannad men såklart för att jag nu insåg att det jag gjorde inte alls är tillåtet och att det inte blir kul för andra om vissa kan plocka snabbare. Om jag blir unbannad i förtid som jag verkligen hoppas på och hade tyckt vart underbart så kommer jag SJÄLVKLART inte göra om nåt sånt här igen, då det är helt oacceptabelt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka