Nekad Axell00 | Ban Överklagan [Liam0000]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axell00

Aktiv Medlem
Meddelanden
310
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198818138425/

Ditt Hex-ID: 110000133221939

Vad är din discord tagg? Axell00_

Vem var det som bannade dig? Liam0000

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gav iväg mitt vapen till min kompis bredvid mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi stod vid kokainplocket o snacka o då kom snuten med dragna vapen och arresterade oss, när vi sen stod uppradade bredvid varandra så gav min kompis mig alla hans kokainblad, jag frågade vafan han höll på med och han skrattade bara så jag lackade o gav honom mitt vapen precis innan poliserna tog iväg honom så att han skulle få skit, som hämnd för att han höll på att jävlas mot mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var rätt, jag gjorde fel vilket jag visste men lackade på min kompis så jag tänkte mig inte för. Det var dumt gjort och egentligen så vet jag bättre än att göra sådana regelbrott men i stunden så blev jag sur för att han höll på att jävlas mot mig, så jag gjorde det tillbaks.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad några gånger tidigare, nån pg2 o nån sunt2 ban typ, har lärt mig av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gett min kompis något och endast antingen ge tillbaks kokainbladen som han gav mig eller låtit det vara och istället inte blivit sur på honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Tillbaka