Accepterad axelfransson | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
269
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159034204/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? axel fransson

Vad är ditt discord namn? MR.FRANSSON#3465

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. pelle paltnacke kom från Texas, USA när han var tio år gammal med sin mamma och syster. De var tvungna att lämna USA på grund av deras pappas gängbakgrund. pelle paltnacke, alias pelle paltnacke, hade problem med missbruk och som ett resultat hamnade han i skuld och fiender i Texas.
Morgonen som förändrades var när pelle och hans far var på balkongen och hörde skriket från däcken mellan husen. Det var en resa och en dag då pelle lämnade sin familj med stor sorg. pelle såg sin pappa gå och kan inte visa bilden. När pelle kom till Sverige var han fortfarande tyst, man fick inte mycket av honom. Han hade fortfarande bilden av sin far som dog framför hans ögon. Några år senare gick Linus ut gymnasiet och ville fortsätta som mäklare.
Men det skedde en plötslig förändring när Marie Byn, alias pelles mamma, blev av med jobbet. Han letade efter nya men hittade inga.
pelle var tvungen att lämna sina studier bakom sig för att arbeta i en gruva för att försörja sin familj.
Gruvan betalade dock inte så bra, så han kontaktade en kollega som också blev hans bästa vän, Philip Max.
De började se andra sätt att få in snabba och bra pengar. Men också att de hamnat i situationer där deras liv var i fara. Så på dagarna arbetar de vanligtvis från 07:00 till 16:00, på natten lever de ett liv som kan döda dem. pelle kommer att göra allt för sin familj och sina vänner. Men drömmer om att studera vidare till medlare. Jag vill nu ändra mitt beteende och bli lite små kriminell, vi får se hur det går för pelle!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna utvecklas i min rp nivå och kunna vara medhjälplig till andra personer som att t.ex. skjutsa folk om dom ska nån stans eller till sjukhuset men också andra saker som att laga folk bilar om dom behöver det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa folk när dom behöver t.ex. skjuts till sjukhus så kan jag ofta skjutsa hjälpa folk med deras bilar och mycke annat. och skapa roliga scenarion i servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ska rpa på ett visst sätt så att det ska vara roligt för motpartens. Man ska också dra ut på scenarion också. Men sen ska man inte skapa sceanarion för att vinna utan att ha kul.

Hur hittade du Unive? en vän erbjöd mig denna server och när han berättade om den tyckte jag den verkade vara bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka