Accepterad axelfransson | Medlem ansökning[L1am]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? D24TUBO#3465

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Jonas Lennartsson, jag är 32 år och kommer från en liten by utanför Amerika. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en lång snickare och äga ett hus i Sverige. Tja, du kanske frågar varför Sverige, men det är för att jag har kusiner i Sverige. När jag fyllde 15 lyckades jag tjäna tillräckligt med pengar för en resa till Sverige, men sedan blev mamma sjuk och jag fick spendera pengarna. När jag insåg att jag aldrig skulle nå Sverige köpte jag en husvagn för pengarna jag lyckades tjäna på att städa parker och andra jobb. När jag kom till Sverige började jag jobba som privat taxichaufför, det gjorde jag tills jag lärde mig språket. Och nu finns Jonas Lennartsson. Jonas Lennartsson har också många humörsvängningar som kan leda till att han inte kan kontrollera sina känslor. Han blir lätt våldsam och arg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med en bra och väl utvecklad bra nivå rp. När jag blir bättre vill jag verkligen göra det och jag vill att alla som är inblandade i manuset ska ha lika roligt som jag. Mitt mål är att alltid förbättra min rp-nivå med serverspelare!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett scenario ska vara roligt vinna eller förlora. Bara för att du förlorar behöver inte vara tråkigt eftersom du "förlorat" det, men att slå din motståndare är lika roligt som att slå dig själv.

Hur hittade du Unive? youtube, en vän tipsade

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka