Accepterad axelfransson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412/home

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? D24TURBO#3465

Vem var det som bannade dig? san

Hur lång tid var din ban? 15 dagar men 7 dagar och några timmar nu då det var ca 8 dagar sen jag fick ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-11 222226.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? GICK INTE ATT GÖRA BAN BILDEN STÖRRE. för jag skrev /spawnmenu i ett scenarion då det kom folk med vapen och riktade mot mig. det var dumt gjort kommer absolut inte göra om det jag har läst alla regler två gånger om för att inte göra samma misstag igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde kokain på båten där man gör det. sen kom några med mask och rikta ak mot mig och ja drog spawnmenu som var jätte dumt gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig då jag gjorde ett jätte stort misstag som jag lärt mig efter då jag läst reglerna två gånger till så detta misstag inte sker igen eller annat regelbrott. jag förstår nu allvaret med att göra ett stort misstag samt regelbrott och har nu lärt mig en stor läxa och skäms jätte mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förut föR POWERGAMING, VDM, RDM kommer inte ihåg resten men jag har efter varje ban tänkt efter extra noga. och med denna ban har jag tänkt extra extra mycket då det var ett jätte stort misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte dra spawnmenu och tänka innan jag gör något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte dra spawnmenu och att inte bryta mot ett regelbrott samt att tänka innan jag gör ett så stort misstag som jag gjorde denna gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka