Nekad AxelF | Medlem ansökning (Appzy5), [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AxelF

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198916115779/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Falkenström

Vad är ditt discord namn? AxelF#7012

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter walter white det är från serien breaking bad där karaktären blir en knark boss medans han samtidigt lever ett vanligt liv. så ja min karaktär lever då dubbeliv. han är 42 år har barn och fru. han är lite deprimerad för att han har fått reda på att hans fru har varit otrogen med hans chef. han jobbade på en biltvätt. men han älskar sina barn. hans intressen är bilar och öl. han gillar även att gå på nattklubbar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har 150 timmars erfarenhet av att roleplaya. så jag vet vad jag gör. jag hade tänkt att försöka få jobb på falck eller på någon av dealershipsen. kanske även blir polis lite senare. jag kommer att bidra med kvalitets roleplay helt enkelt

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker det är kul med en svensk rp server som många spelar på och vet vad dom gör. ni har också många bilar och eftersom jag har ett stort bil intresse så tycker jag det är väldigt kul

Hur hittade du Unive? jag kollade på en livestream och det såg kul ut så jag frågade streamern vilken server han spelade på och då sa han denhär

Vad har du för mål med ditt rollspel? som jag sa i en annan fråga så hade jag tänkt jobba hos falck eller på något dealership. kanske även blir polis i framtiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis, jobba på falck eller jobba på ett dealership. och om det går så kanske jag skapar ett eget gäng

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka