Nekad Axelanders | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Axelanders

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071533410/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Axelanders#4439

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. ag heter Roger Svensson och är 21 år gammal. jag har hela tiden varit intresserad av bilar och andra saker med motorer. Roger tycker att det är riktigt kul att förbättra motorer eller trimma de med andra ord så att de går fortare.
Rogers familj lämnade tyvärr honom i 15 års åldern och tvingade honom att flytta hemmifrån. det var för att han hade precis börjat nian och redan då råkat välja fel väg i livet.
Roger höll på med droger fram till han var runt 20 år gammal och han hade otroligt mycket pengar och tänkte att nu får det räcka men han hade en massa skulder.
han kom undan med skulderna för han och lite vänner gick ihop och fixade lokal och män för att bilda ett gäng. gänget fick sitt namn tillslut som var SMM och de hjälpte honom med skulderna då vi hade börjat med vapen och droger så vi fick råd att betala igen.
tyvärr 18 augusti 2021 kl 21.00 hände något som ingen kan förklara. Riger var med i mayans och från ingenstans var han spårlöst försvunnen i 2 veckor och nu är hans karriär sönder.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? asså jag kommer vara en person som kommer vara med att förbättra scenarion eller göra roliga scenarion och ha bra RP. har ju även innan detta varit medlem så jag vet hur man gör.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mej att vilja spela här är därför serven aldrig är nere samt nästan aldrig restarts och det är sjukt många spelare här som kan rpa bra!

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive som etta på sverige listan samt att mina kompisar spelar här så då tänkte jag att jag skulle kunna spela här ochså och titta vad server går för!

Vad har du för mål med ditt rollspel? tt kunna ha bra RP kanske vara med i något gäng igen och göra roliga scenarion och bara liksom vara en bra RPare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ett otroligt bra RP spel av mig och att jag ska göra bra saker på servern helt enkelt liksom.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv på andra serverar eftersom jag håller på att söka en bra server! Och det var då jag hitta unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka