Accepterad Axel_ | Ban Överklagan [Azzpa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Axel_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187523198/

Ditt Hex-ID: steam:11000014926767e jag tror det är den

Vad är din discord tagg? axel.611_99925

Vem var det som bannade dig? Azzpa

Bild på banmeddelande: C616C7A8-1EDC-46DB-A3E8-B3858DF6857E.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad på grund av att jag var i en rätt lång biljakt som kanske var i 5 - 10 min och jag prata med dom och dom sköt och jag flydde vi åkte runt ett tag till jag kollade backom mig och då börjar det där jag blev bannad för jag kollar backom mig genom att hålöa in knappen c då ser jag att dom är mitt i hack i häl på mig jag råkar då köra av vägen upp på en skaplig kant in i en lyckstolpe då känner jag att det inte var en så stor krash men ni vet själva att när man väll ser i tredje pov så blir det ju mycket konstigare och det är en sol klar povergaming 1 so azzpe och dom andra staffsen gjort rätt här och jag sa det till dom att jag nekar inte och jag tycker ni har gjort ett rätt beslut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja men precis jag var nere vid nästan vid brandstionen där då fort kommer en bil backom mig han åkte samma gängbil som mig så jag antog att det inte var något skummt tills han kom fram och jag hörde vem det var jag kom precis på att han nyss lämnat detta gäng och han är min opp jag ljuger och säger att jag är med i 3 olika gäng fast han vet redan allt vilket we now så han hoppa ut på mig jag blir svin rädd åker fort som tussan runt hela mappen tills jag kommer till ett ställe då jag tar mig en titt backom mig för att se om dom är efter mig jag håller in c som jag sa och dom är rakt backom mig jag då åker rakt in i en betong vägg åker över den och gör en fast en furius sväng i en lyckstolpe men jag bara åker där ifrån som jag inte hade något liv men jaja det var det sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är verkligen inte en felaktig ban jag gjorde fel rpade inte överhuvudtaget på krashen som jag begick jag skulle gjort allt för att göra om scenariot och göra rätt för mig om jag bara skulle rpat på skador skulle jag aldrig fått någon ban men det är allt mitt fel att jag fick en krim varning och ban för detta verkligen inte med meningen så jag ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jajemän så jag har blivit bannad här förrut för clogg det var en gång för kanske typ ett år sedan när jag var ny till unive jag var under ett rån och jag väljet att göra en spawnmenu under vapen hotet detta har jag tagit lärdom av och sen des har det aldrig hänt igen jag har också blivit bannad en gång för powergaming och det var när jag blev skjuter i benet och sedan ställer mig up och skjuter detta ångrar jag väll och jag har aldrig blivit bannad för det igen. Jag har också blivit bannad för fear rp en gång det var när jag råka försäga mig vilket gäng jag var med i av dom jag skulle köpa en pistol supresor av men dom två rånna mig istället men det gick inte så bra jag dog av dom och fick ban och indragna roller jag har inte blivit bannad för det igen sen des,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är rätt lätt eftersom jag begick ett väldigt dumt brott jag skulle stannat bilen rpat på skador altså via /me och röst så det är det sedan hade jag kunna fortsätta scenariot men ja jag var bara rätt dum i huvet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att det att jag alltid ska rpa på mina skador altså inte använda mig av en orialistisk kropp och bara rpat på minna skador som en normal mäniska hade gjort om det var en bil krock irl skulle gjort allt för att göra om och göra rätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Tillbaka